BRZUCH, UDA, POŚLADKI

Trening wzmacniająco -spalający, który ukształtuje Twoją sylwetkę. Jest wykonywany do rytmicznej muzyki. To forma aktywności fizycznej skierowana do osób chcących przyspieszyć spalanie tkanki tłuszczowej oraz wymodelować całe ciało. Zaczyna się od kilkunastominutowej rozgrzewki, a po niej następuje kompleksowy zestaw ćwiczeń fitness, obejmujących wzmacnianie przede wszystkim dolnych partii ciała. Na koniec pojawi się kilkuminutowe rozciąganie mięśni, które wysilały się podczas treningu.
Jeśli chcesz mieć płaski brzuch, szczupłe uda i jędrne pośladki – to są to zajęcia właśnie dla Ciebie!

JUMP

Ćwiczenia odchudzające o wysokiej intensywności, łączące w sobie dużą dawkę wysiłku i dobrej zabawy.
Jest to specjalnie opracowany system treningowy pomagający spalić tkankę tłuszczową, wzmocnić mięśnie całego ciała i wymodelować sylwetkę. Najczęściej składa się z kombinacji wolnych i szybkich skoków, znanych z aerobiku, a także dynamicznych biegów w miejscu oraz ćwiczeń wzmacniających. Dzięki różnorodnej technice jump zapewnia wszechstronny trening całego ciała zwiększający ogólną sprawność i poprawiający kondycję. Sprawia naprawdę dużo radości, zmniejsza poziom stresu i odpręża.

FIT SYLWETKA

Zajęcia pozwolą Ci nie tylko schudnąć, ale też wzmocnić najważniejsze mięśnie całego ciała. Trening rozpoczyna się intensywną rozgrzewką, płynnie przechodzącą do procesu kształtowania całego ciała.
FIT SYLWETKA to forma aerobiku, która łączy ćwiczenia aerobowe [przyśpieszające oddech i puls] ze wzmacniającymi. Sekwencje prostych układów,  wykonuje się w rytm szybkiej muzyki. Mają one za zadanie uruchomić mięśnie całego ciała (ręce, nogi, pośladki i brzuch). Zajęcia odbywają się z użyciem różnych przyrządów zwiększających opór.
Zalety ćwiczeń to przede wszystkim wzmocnienie mięśni, redukcja tkanki tłuszczowej, poprawa kondycji i wydolności tlenowej organizmu

PUMP

Trening wytrzymałościowo-siłowy z użyciem sztangi o zróżnicowanym ciężarze, w zależności od wzmacnianej grupy mięśniowej i indywidualnych możliwości ćwiczącego. Ćwiczenia wykonywane są do muzyki. Efekty treningu wytrzymałości siłowej: -wzrost wydolności mięśniowej -wzrost sprawności mięśni -dzięki wzmocnieniu mięśni brzucha i grzbietu utrzymujemy prawidłową postawę -poprawa stabilności kostno-stawowej -utrata tkanki tłuszczowej na korzyść wyrzeźbienia zarysu mięśniowego (widoczny zarys mięśnia nawet w fazie spoczynku) Efekty treningu siłowego: -pozwala zwiększyć siłę i masę mięśni -zwiększa wytrzymałość biernego aparatu ruchu (kości stawy, więzadła, ścięgna) -ułatwia redukcję i kontrolę wagi -zwiększa przemianę materii w spoczynku

TABATA + STRETCHING

Tabata - krótki, intensywny trening interwałowy, który poprawi Twoją wydolność a także pomoże w spaleniu zbędnej tkanki tłuszczowej. Podczas zajęć wykonamy od 4 do 5 czterominutowych serii, które zaangażują możliwie jak najwięcej mięśni.

ZRÓB COŚ DLA SWOJEGO CIAŁA I DUSZY!

Chcesz rozpocząć swoją fitnessową drogę i zmienić coś w swoim życiu?
A może ćwiczysz i szukasz nowych zajęć, profesjonalnych instruktorów oraz cudownej ekipy współćwiczącej? 

Jesteśmy tu właśnie dla Ciebie! Sprawdź naszą ofertę, znajdź zajęcia, które będą Tobie odpowiadać, zapisz się i zostań naszym szczęśliwym Klubowiczem. 
Nie wiesz co wybrać? Skontaktuj się z nami, a dobierzemy specjalnie dla Ciebie odpowiedni i efektywny trening. 

TRENING FUNKCJONALNY

Trening angażujący mięśnie całego ciała. Opierający się na ćwiczeniach wielostawowych. Na zajęciach pracujemy z ciężarem własnego ciała, jak i również używamy rożnego rodzaju sprzętu fitness- sztangi, piłki itp. Trening bardzo dobrze poprawi nasza wytrzymałość, pomoże w spaleniu zbędnej tkanki tłuszczowe i będzie świetna alternatywa dla treningu siłowego. Intensywność zajęć dostosowana jest do możliwości ćwiczącego.

Odwiedź  nas

ul. Dąbrowskiego 29

63-000 Środa Wlkp.

Skontaktuj się z nami

kontakt@dance-art.pl

+48 796 417 309