Zajęcia Fitness – Dla dorosłych

Zajęcia Fitness

Dla dorosłych
BRZUCH, UDA, POŚLADKI

Zajęcia brzuch, uda, pośladki – trening wzmacniająco -spalający, który ukształtuje Twoją sylwetkę.

Jest wykonywany do rytmicznej muzyki. To forma aktywności fizycznej skierowana do osób chcących przyspieszyć spalanie tkanki tłuszczowej oraz wymodelować całe ciało. Zaczyna się od kilkunastominutowej rozgrzewki, a po niej następuje kompleksowy zestaw ćwiczeń fitness, obejmujących wzmacnianie przede wszystkim dolnych partii ciała. Na koniec pojawi się kilkuminutowe rozciąganie mięśni, które wysilały się podczas treningu.

Jeśli chcesz mieć płaski brzuch, szczupłe uda i jędrne pośladki – to są to zajęcia właśnie dla Ciebie!

FIT SYLWETKA

Zajęcia FIT SYLWETKA pozwolą Ci nie tylko schudnąć, ale też wzmocnić najważniejsze mięśnie całego ciała.

Jest to moduł zajęć fitness, którego działaniem jest kształtowanie siły i wytrzymałości mięśni oraz modelowanie sylwetki.

Trening rozpoczyna się intensywną rozgrzewką, płynnie przechodzącą do procesu kształtowania całego ciała.

FIT SYLWETKA to forma aerobiku, która łączy ćwiczenia aerobowe [przyśpieszające oddech i puls] ze wzmacniającymi. Sekwencje prostych układów,  wykonuje się w rytm szybkiej muzyki. Mają one za zadanie uruchomić mięśnie całego ciała (ręce, nogi, pośladki i brzuch). Zajęcia odbywają się z użyciem różnych przyrządów zwiększających opór. 

W zajęciach mogą brać udział wszystkie osoby, niezależnie od wieku i stopnia zaawansowania.

Zalety ćwiczeń to przede wszystkim wzmocnienie mięśni, redukcja tkanki tłuszczowej, poprawa kondycji i wydolności tlenowej organizmu

ANTYCELLULIT

Trening wzmacniająco- spalający całego ciała z naciskiem na dolne partie ciała takie jak nogi i pośladki.

Zajęcia mają na celu:

-spalanie tkanki tłuszczowej gromadzącej się głównie w okolicach brzucha, nóg i pośladków,

-ujędrnienie i zwiększenie elastyczności skóry na nogach i pośladkach,

-zmniejszenie widoczności cellulitu w tych okolicach.

PUMP

Trening wytrzymałościowo-siłowy z użyciem sztangi o zróżnicowanym ciężarze, w zależności od wzmacnianej grupy mięśniowej i indywidualnych możliwości ćwiczącego. Ćwiczenia wykonywane są do muzyki. Efekty treningu wytrzymałości siłowej: -wzrost wydolności mięśniowej -wzrost sprawności mięśni -dzięki wzmocnieniu mięśni brzucha i grzbietu utrzymujemy prawidłową postawę -poprawa stabilności kostno-stawowej -utrata tkanki tłuszczowej na korzyść wyrzeźbienia zarysu mięśniowego (widoczny zarys mięśnia nawet w fazie spoczynku) Efekty treningu siłowego: -pozwala zwiększyć siłę i masę mięśni -zwiększa wytrzymałość biernego aparatu ruchu (kości stawy, więzadła, ścięgna) -ułatwia redukcję i kontrolę wagi -zwiększa przemianę materii w spoczynku

JOGA

To bardziej dynamiczny styl Jogi, w którym Nauczyciel prowadzi grupę z jednej pozycji do drugiej. Ruch jest ściśle zsynchronizowany z oddechem i odbywa się w jego rytmie. Jesteśmy w tak zwanym przepływie- „Flow”. Zajęcia rozwijają wytrzymałość, siłę, elastyczność i balans w kolejnych falach asan. Uczą uważnego łączenia ruchu z oddechem.

Na poziomie fizycznym Vinyasa wzmacnia i rozciąga mięśnie. Poprawia przemianę materii, rozgrzewa i pomaga w usuwaniu toksyn z organizmu.

Na poziomie psychicznym daje wewnętrzną równowagę, lekkość i energię.

Vinyasa joga przeznaczona jest dla wszystkich, zarówno dla osób rozpoczynających swoją przygodę z jogą jak i osób zaawansowanych w praktyce, pragnących doskonalić poprawność wykonywanych asan.

JUMP

Jump – ćwiczenia odchudzające o wysokiej intensywności, łączące w sobie dużą dawkę wysiłku i dobrej zabawy.

Jest to specjalnie opracowany system treningowy pomagający spalić tkankę tłuszczową, wzmocnić mięśnie całego ciała i wymodelować sylwetkę. Najczęściej składa się z kombinacji wolnych i szybkich skoków, znanych z aerobiku, a także dynamicznych biegów w miejscu oraz ćwiczeń wzmacniających. Dzięki różnorodnej technice jump zapewnia wszechstronny trening całego ciała zwiększający ogólną sprawność i poprawiający kondycję. Sprawia naprawdę dużo radości, zmniejsza poziom stresu i odpręża.

PŁASKI BRZUCH, ZGRABNE UDA

Zajęcia zbudowane są z dwóch części:
-płaski brzuch – specjalistyczny trening ukierunkowany na wzmocnieniu mięśni brzucha. Szereg technik ćwiczeń i różnorodne przybory wykorzystywane w tej części zajęć, mają na celu wzmocnienie i wyrzeźbienie mięśni brzucha,

-zgrabne uda – w tej części ćwiczenia opierają się na zaangażowaniu do pracy dużych partii mięśniowych [ nóg i pośladków ]. Trening charakteryzuje się precyzyjnie zaprojektowanymi ćwiczeniami, ukierunkowanymi na spalanie tkanki tłuszczowej w połączeniu z ćwiczeniami wzmacniającymi. W zajęciach wykorzystywane są różne przyrządy urozmaicające trening oraz pobudzające głębokie partie mięśni. Efektem tego typu ćwiczeń są zgrabne uda i pośladki, oraz widoczna poprawa kondycji fizycznej i koordynacji ruchowej. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zestaw ćwiczeń polecanych dla każdego bez względu na wiek czy poziom aktywności fizycznej. Zajęcia mają charakter zarówno profilaktyczny, jak i terapeutyczny. Osobom, którym doskwierają bóle kręgosłupa, zajęcia te pomogą w zmniejszeniu nacisku na kręgi, ból zostanie zredukowany, a przykurczone grupy mięśniowe rozciągnięte i rozluźnione. Podczas zajęć oprócz samej poprawy pracy mięśni głębokich odpowiedzialnych za stabilizację kręgosłupa wzmocnione zostają też mięśnie brzucha, pośladków, kolana, barki i biodra. Dla osób zdrowych, które prowadzą siedzący tryb życia, korzyścią będzie wzmocnienie szkieletu mięśniowego, poprawa sylwetki oraz samopoczucia. W przypadku poważnych problemów z kręgosłupem, przed przyjściem na tego rodzaju zajęcia należy skonsultować się z lekarzem.

Jump

Jump jest doskonałą formą aktywności fizycznej, która daje maksymalną efektywność. Co więcej to połączenie ogólnorozwojowego treningu z muzyką i dużą dozą dobrego humoru. Trening na trampolinach poprawia kondycję, modeluje sylwetkę i wyzwala endorfiny.

Pole dance

Nowa forma fitness wykorzystująca drążek pionowy, przełamuje schemat standardowych zajęć fitness. Rozwija sprawność fizyczną i wpływa na jakoś życia oraz pewność siebie. Zajęcia są połączeniem ćwiczeń siłowych, fitness oraz tańca. Poza nauką poszczególnych figur wzbogacone są o wzmacnianie i rozciąganie bardzo ważne przy ćwiczeniach na rurze. Zajęcia przeznaczone dla osób o różnych stopniach zaawansowania. Siłę i równowagę pomożemy Wam wypracować na zajęciach. 

Kontakt

ul. Dąbrowskiego 29, Środa Wlkp.

Dance-Art | Pole-art
ul. Dąbrowskiego 29
Środa Wlkp.
Tel: 506-146-999 | 796-417-309
E-mail: kontakt@dance-art.pl